sobota, 2 maja 2015

Dużo zdjęć po długim czasie...

Zapał do pisania mam strasznie leniwy.
 A czas zasuwa już maj...
Zaglądam do Was, ale sama na pisanie zebrać się nie mogę.
Dzisiaj więc będzie dużo zdjęć.
A na początek wygrana w łapaniu licznika u Doriss.
Cudna chusta, piękna włóczka i kartka ręcznie robiona.

Z włóczki zrobię pewnie coś córuni :)))
Mam skończoną Bozię i oprawioną jeszcze tylko trzeba ja powiesić na ścianie.
Bardzo miło się wyszywało polecam:)

A teraz zdjęcie mojej czapki z sesji.
Majtki też się załapały.


I na koniec decoupage.....























I jak Was nie zanudziłam to życzę miłej i słonecznej niedzieli :*

4 komentarze:

  1. Pudełeczka są urocze. Tak bardzo podobają mi się te motywy,że zakupiłam sobie serwetki z takimi ( lub podobnymi ) motywami.
    Będąc w zeszłym roku w górach kupiłam sobie "góralskie " materiały. Może nie na temat, ale przypomniałam sobie o tym oglądając jaja z ludowymi wzorami. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekupage śliczny, aż mi się zamarzył komplet na biurko. Ale muszę pomarzyć. Czapa sesjowa wymiata, słodycz po prostu.
    pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń