poniedziałek, 21 stycznia 2013

Serduszka jeszcze nie Walentynkowe ;)

Pierwsza tegoroczna praca. Bardzo mi chodziły po głowie te serduszka. Podpatrzyłam je u Pieguchy i też zrobiłam na plastikowej kanwie. To był mój debiut na takiej kanwie. Wyszywa się na niej super! Efekt końcowy zadowalający :)
Teraz zaczynam walkę z pawiem. Sama jestem ciekawa ile będę go dłubać. Trochę mnie to przeraża, że zejdzie mi do lata bo mam bardzo wiele hafciarskich pomysłów do zrobienia na ten rok. Osobiście nie lubię zaczynać wielu prac naraz więc mam problem czasowy... Może ktoś ma na zbyciu czas?

 
 
 

3 komentarze:

  1. Piękna zAwieszka, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sie zastanawialam dlaczego ta pomaranczowa wstazka, ale juz widze, ze pod kolor kuchni:)
    Ciesze sie, ze sie nieco zainspirowalas:) Choc u mojej mamy w kuchni wisza serduszka na tasmie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka i pomarańczowa pułeczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń