środa, 27 sierpnia 2014

Serce z dziewczynką

Oj dawno nie wyklejałam serwetek, chyba mi się zatęskniło:)
Miałam parę pomysłów córuni do pokoju i tak sobie je realizuję.
Jak mi się bardzo podobają te dziewczynki, są słodkie. 
Drugą mam zieloną nad stawem,ale o niej następnym razem:)
Znalazłam je też do wyhaftowania i chyba się pokuszę je zrobić:)
Na serduszku dokleiłam cyrkonie, dało uroku.
A haft w tym miesiącu leży i płacze.
Troszkę zrobiłam xxx w różanym serduszku i na tym koniec.
Kotka na sierpień jeszcze nawet nie dotknęłam i chyba nie dam rady go w tym miesiącu zrobić:(
Będzie to pierwszy kotek z którym się nie uwinęłam w miesiącu:(((
A od dzisiaj zaczynam malowanie dużego pokoju, 
co się przekłada na brak czasu na resztę życia...
I tylko się cieszę niezmiernie, że zniknie zielony ze ścian na który
 już patrzeć nie mogłam.....
Tak więc idę robić twórczy bałagan do malowania;))))






1 komentarz:

  1. Śliczne serduszko.Uwielbiam takie dekupażowe drobiazgi ale jestem antytalentem w tej dziedzinie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń