poniedziałek, 9 lutego 2015

Takie tam

Przyszła mi ramka na mój czerwony haft.
Spory problem miałam znaleźć coś gotowego w kwadracie,
ale się udało.
Allegro ma moc ;)
Tak więc mój hafcik zdobi sypialnię:)
I dzisiaj jeszcze parę ceramicznych nowości.
Będą stały w ogródku wszystkie jak leci.
Kwiatki będą miały pręt, więc będą wbite w ziemię.
Ludziki staną w lawendzie :)
Na wiosnę zrobię im ogrodową sesję to się pochwalę.
Bardzo fajne są te zajęcia z gliny, tylko niestety brakuje mi na nie czasu.
Ale zawsze coś ukleję...
U mnie znowu choroby wrrr....,
 więc pozdrawiam Was ciepło i nie dajcie się zimie!





6 komentarzy:

  1. Piękny haft, super się prezentuje! czekam na wiosenną sesję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancki hafcik. Śliczne dekoracje. Zdrówka życzę i pozdrawiam ciepło.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło :) Potwierdzam, że zakup kwadratowej ramy to problem, ale tak jak wspomniałaś jest allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik cudny. A w glinie nie lepiłam a z chęcia bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, miłosny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft. Bardzo podoba mi się muchomor :)
    Czekam z niecierpliwością na wiosenne zdjęcia.
    Świetne ozdoby Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń