czwartek, 27 grudnia 2012

Czas na zmiany

ZMIANY - miałam je w planach od jakiegoś czasu. Nazwa, treść i wszystko ogólnie się zmieni w moim blogu- chociaż trochę ;)  Wszystko przez ten koniec roku. Rachunek sumienia i bilans tego co było. Nowe plany i pomysły na kolejny rok już się w głowie kręcą. Rok 2012 jak dla mnie był rokiem bardzo udanym. Zrobiłam i zrealizowałam prawie wszystko, a niektóre sprawy, aż nadto :) i cieszy mnie to bardzo! Powoli układam sobie plan akcji na kolejny sezon! Mam nadzieję, że umieszczane tu posty zainteresują nowych zaglądaczy, a te osoby co już zaglądają zaglądać będą dalej!




A nudno aby nie było woreczek pokarzę na mydełko do szafy!




1 komentarz:

  1. Kochana, to trzymam kciuki by nowy sezon, po zmianach był jeszcze bardziej udany niz poprzedni :D Fajny pomysł z woreczkiem :)

    OdpowiedzUsuń