środa, 28 listopada 2012

Wyróżnienie!

Dostałam wyróżnienie!!!!!

od Doriss

Dziękuję!!!!

A oto moje pytania od Doriss:

1. Jaka jestem - w trzech słowach.   Dokładna, pedantyczna, uparta
2. Jaka chciałabym być?   Mniej leniwa;)
3. Co lubię nosić?   Kolczyki
4. Co lubię pić?  Kawę - bardzo
5. Ulubione słodycze?  Czekolada biała z kawową
6.Ulubiony kolor?   Oj po troszku każdy, a najmniej żółty
7.Rozrywki kulturalne?   Kino
8.Twoja pora roku?   Jesień
9.Dziewczynka czy chłopiec?   Dziewczynka
10.Być czy mieć?   Być
11. Znaczki czy pocztówki?  Pocztówki

Moje pytania:
1. Ulubiona bajka?
2. Kominek czy akwarium?
3. Pomalowane oczy, czy usta?
4. Ulubiona polska komedia?
5. Święta z "Kewinem", czy bez?
6. Lizak, czy landrynki?
7. Zakupy w sklepie stacjonarnym, czy na allegro?
8. Wycieczka do wesołego miasteczka, czy do zoo?
9. Kwiaty sztuczne, czy cięte?
10. Lody czekoladowe czy miętowe?
11. Długopis, czy pióro?
Moje nominacje dedykuję pierwszym trzem dziewczyną, które zostawią komentarz pod następnym postem;) Pozdrawiam!!!






3 komentarze: