wtorek, 22 października 2013

Tort króliczek:)

W niedzielę moja córunia miała trzecie urodziny. 
Zleciał mi ten czas bardzo szybko... 
Chciałam Wam więc się pochwalić moim małym dziełem;)
Pomysł na taki tort znalazłam w internecie i wiedziałam, że to dobry pomysł, dla mojego miłośnika królików. Biszkopt piekłam w dużej brytfance i z wcześniej przygotowanego szablonu wycięłam króliczka. Przełożony bitą śmietaną z musem truskawkowym. Wierzch sama bita śmietana, a reszta wycięta kieliszkiem z galaretki. I gotowe!
Radość warta poświęconego czasu:) 
Jak nie macie pomysłu na torcik - to polecam!!!
Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze:)    





6 komentarzy:

  1. Super!
    Gratulacje urodzinowe dla córeczki i mamusi !!!!
    Wspaniały tort , aż chce się posmakować :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla solenizantki:)
    A Ty dalej u mnie nie komentujesz, choc juz wiesz jak, wiec w wymowke nie uwierze:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny torcik! Wszystkiego dobrego dal solenizantki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny torcik :)
    najlepszego dla 3 latki :)

    OdpowiedzUsuń