poniedziałek, 9 stycznia 2012

Wieści z balonowego frontu…. Część 1

Na początku dziękuję wszystkim zaglądającym w moje skromne progi. Uzbierało się prawie 200 wejść!!! Nie spodziewałam się tyle w takim krótkim czasie! Myślałam, że jak będzie ok. 40 to wszystko. I za komentarze dziękuję bardzo. Miło jest przeczytać od Was kilka słów! Dziękuje!!!

Moja xxx praca jest już w takim stanie. Powoli zaczyna coś się wykluwać J Kolory pozmieniałam, ponieważ miałam mulinki w takich apetycznych kolorach, że oprzeć się trudno, a w tym hafciku można poszaleć! Ciekawa jestem całości. Może dzisiaj zdołam zrobić kolejne dwa balony?


A teraz przyjemność wielka, która mnie i moją córunię spotkała to nie przewidziana paczuszka od Mikołaja J A zawartość jej prezentuje się następująco….
Dla mojej Laleczki płaszczyk  i myszka.



A dla mnie trzy gazetki, w tym jedna z super dodatkiem...








Te gazetki spędzają mój sen z powiek już mam upatrzone wzorki. A jak tylko skończę balony zabieram się za ptaszki. Mam plan w nich cytat zmienić. Ależ one są śliczne…
Tak, więc pozdrawiam Was serdecznie i idę xxx….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz