piątek, 16 sierpnia 2013

Polecam - zapraszam

Dzisiaj mam dla Was książki, które polecam naprawdę bardzo. Oczarowały mnie i zostały na długo w pamięci. Na pewno sięgnę po nie jeszcze nie raz.
Wybrałam pięć nominacji. 
Tak więc sobie pomyślałam, że zaproszę Was do pochwalenia się książkami przez Was przeczytanymi i ulubionymi. Może trafiłyście na jakieś perełki, które warto przeczytać!














Do zabawy serdecznie zapraszam też pięć blogów 
i proszę o podanie dalej swoich zaproszeń z moim olinkowanym banerkiem.

 


 Dziękuję ślicznie i pozdrawiam Iza
P.S. Zapraszam do czytania;)







 
 

3 komentarze:

  1. Zapisałam sobie kilka tytułów. Niektóre z podanych przez Ciebie znam i również polecam.
    Dla mnie książka to przede wszystkim zapach i szelest kartek. Nie potrafię czytać z ekranu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Ci Kochana za ciepłe słowa i pamięć:)Ja cały czas myślę o kolejnym poście ale zawsze pojawi się "coś" co zmienia plany, ale wrócę , wrócę na 100%.
    ps. właśnie w lipcu przeczytałam trzy tomy Cukierni i też polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, bardzo dziękuję za nominację :)
    Uwielbiam książki! Bardzo ciężko jest mi wybrać te naj naj ...
    Ale postaram sie sprostać zadaniu !
    Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń