poniedziałek, 12 stycznia 2015

Pierwszy !

W końcu zebrałam się na pierwszy post w tym roku.
Rok 2014 był dla mnie bardzo pracowity i bardzo się cieszę, że udało mi się moją listę postanowień zrealizować w 90%.
Jak na planowanie listy z rozmachem ułana to naprawdę sporo:)
Wiem, że pierwszym zasadniczym krokiem w realizacji listy jest systematyczność.
Drugim to, że trzeba się za robotę zabrać od stycznia, a nie odkładać na potem!
Moja lista na ten rok jest skromniejsza, ale wymaga więcej pracy.
Podsumowanie zrobię, ale to nie dziś.

Dzisiaj mam dwie nowe prace więc się chwalę.
Nr 1 to czapka na sesję zdjęciową, będą do niej jeszcze majteczki:)
Nr 2 to zakładka z Hafciarskiej listy życzeń:)
Pozdrawiam Was Noworocznie :*


1 komentarz:

  1. Powodzenia w nowych postanowieniach!! :))ciekawa czapeczka i zakładka!

    OdpowiedzUsuń