wtorek, 31 marca 2015

Pracowicie :)

Trochę popracowałam ostatnio.
Zmieniłam wianek na drzwi. 
Polecam tani i szybki sposób : wianek biały i sztuczny hiacynt przyklejony na klej na gorąco. I ta tam...
Wianek gotowy!




I trochę kiepsko zaprezentowany mój lis ;)
Marzył mi się taki szalik od dzieciństwa.
Zrobiony cieszy jak nie wiem co !
Jeszcze kusi mnie dorobić do niego czapkę.
Co komplet to komplet :)
A robienie lisa to była totalna improwizacja.


 I do czapki dzwoneczka, którą już się kiedyś chwaliłam dorobiłam majteczki.
Komplet już miał swoje pięć minut na sesji.
Więc profesjonalne fotki jak będą to Wam pokażę.


A jak chodzi o mój spokój ducha ;) 
- wczoraj znowu lekarz i zapalenie ucha u córki. 
I to tyle z ostatnich dni.
Wysyłam Wam uśmiechy na tą okropną pogodę i dziękuję za wszystkie odwiedziny! 

3 komentarze:

  1. Wianuszek bardzo efektowny :)Szalik boski, z pewnością nie przejdziesz nie zauważona :D Zdrówka dla córki, a Tobie życzę siły i spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapalenie ucha??? współczuję! I Tobie, a przede wszystkim Córeczce! Miewałam dość często tę przypadłość i szczerze mówiąc, jeśli miałabym stopniowac ból (głowa, brzuch, ząb, ucho) - to własnie ucho najbardziej dokucza. Oj, współczuję. Trzymajcie się, Dziewczyny :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka dla Małej ( u nas też były uszy)
    Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń