piątek, 13 czerwca 2014

Ogrodowo - turkusowo

Dzisiaj z innej beczki będzie...
i to nawet dosłownie. 
Przemalowałam stare beczki na biało z turkusowymi obręczami.
Niesamowicie podoba mi się to zestawienie kolorów i coraz więcej takich  detali mam w "ogródku".
Mam jeszcze tyle pomysłów...
Cały folder:)
Teraz w kolejce czeka pergola na róże - oczywiście będzie biała:)
Z beczek jestem zadowolona bardzo. 
Faktycznie dla odważnych świat należy!
Trzeba się trzymać swoich racji, aby być szczęśliwym. 
Mam nadzieję, że nie zanudzę Was fotkami;)
Następny post będzie o poduszce co krwi mi utoczyła sporo.
Pozdrawiam Was słonecznie wieczorową porą!


















2 komentarze:

  1. Słodko wyglądają wszystkie niebieskości u Ciebie. Piękne roślinki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimaty u Ciebie! Niebieskości...., ach!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń