piątek, 16 grudnia 2011

Karczochy jako bombki choinkowe

Do wykonania moich 10 bombek zużyłam: 

bombki 10 szt. 12 cm
4 szt tasiemek po 32 m, 25mm szeroka
3 m wstążka z dekorem (jasny róż w kwiatuszki), 25mm szeroka
1 szt. tasiemki srebrnej 25 mm szeroka
ok. 1 opakowanie szpilek na 1 bombkę
 1 opakowanie szpilek z kolorowymi końcami
Ja kupowałam tu:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19585491

Wykonanie:

Ucinamy paski ok. 2,5 cm długie. Pierwszy przyczepiamy na środku, a następne składamy w trójkąt i jednolitą stroną przypinamy do bombki.
I tak kolejno wypełniamy luki między poprzednimi wstążkami. Potem nakładamy kolejną warstwę tasiemek i kolejną.

W trzecim rzędzie dodajemy tasiemki po obu stronach! W innym razie wyjdą nam brzydkie luki. Przy upinaniu małych bombek jest to niekonieczne, ale ja mam
bombki 12 cm średnicy.
 Teraz wystarczy już tylko trzymać się wzoru, aż do samego końca. Przy samym czubku bardziej składamy tasiemkę w mniejszy trójkąt. W środek wbijamy
ozdobną szpileczkę.
 

Następnie wbijamy spinacz i zaczynamy robić kokardę. Ja dawałam najpierw tasiemkę w kolorze, a potem srebrną.



I bombka gotowa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz