czwartek, 29 grudnia 2011

Niby nic a cieszy

Powolutku po cichutku zaczynają się wyprzedaże ;) Na pierwszy ogień poszły dekoracje świąteczne. Szczerze mówiąc jak co roku znikają w mgnieniu oka. Będąc na zakupach w pierwszy dzień po świętach w godzinach wieczornych już mało co w niektórych sklepach było. Mi się udało kupić ten piękny talerz – liść ostrokrzewu za 31,50 zł  w Home & You. Swoją drogą jest to mój ulubiony sklep z dodatkami do domu. Naprawdę mają ciekawe i oryginalne ozdoby. Kupiłam tam też dwie dekoracje na świeczniki - 10 zł sztuka. Te dekoracje mam zamiar mieć cało rocznie.


Z zakupów jeszcze nowa gazetka

A teraz  trzy zakładeczki które robiłam w święta. Dołączyły do reszty moich skromnych zbiorów hihi.




Oraz bransoletka do letniej sukienki.
Co prawda będzie musiała troszkę poczekać, na razie moja córunia nosi ją albo na nodze, albo na ręce a co!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz