wtorek, 20 grudnia 2011

Choinka pod choinkę

Witam Was serdecznie we wtorkowy poranek ;) Dzisiaj chcę się pochwalić moim pierwszym hafcikowym konkursem. Biorąc w nim udział nie miałam jeszcze bloga więc nadrabiam zaległości. Konkurs organizowała Cyber Julka. Więcej informacji przeczytacie więc na stronie Organizatorki zabawy (dziękuję, że wzięłaś pod uwagę osoby bez bloga).  Ja będę się tylko chwalić :) A co mi tam...
Tak wygląda mój choinkowy dzwoneczek

A tak cała paczuszka która powędrowała do april79

A tak wyglądała moja niespodzianka od Ani. Dziękuję bardzo!

Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiej różności prac. Wszystkie były śliczne i naprawdę ciężko wybrać było te naj. Ja jestem dumna bo mój dzwoneczek wybrałyście na czwarte miejsce. Jak na 31 prac to naprawdę duże uznanie z waszej strony. Dziękuję serdecznie i gratuluję Zwyciężczyni!!! 
Wyniki zabawy:
1. Dzieła Madame - bombka (praca nr 13) - 141 punktów,
2. Edi - zawieszka i igielnik (praca nr 14) - 128 punktów,
3. Cyber Julka - zawieszka (praca nr 9) - 82 punkty,
4. Iza (bez bloga) - dzwonek (praca nr 21) - 60 punktów,
5. haftyśkatyśka - pinkeep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz