czwartek, 2 stycznia 2014

Pierwszy tego roku

Witam Was w 2014 roku bardzo serdecznie. 
Życzę Wam aby ten rok był lepszy od poprzedniego, 
aby spełniły się Wasze postanowienia, plany te oficjalne i skryte. 
Życzę Wam zdrowia i motywacji do twórczego działania i blogowania.

Mój grudzień był strasznie i efektywny i wykańczający. Najpierw zaczęłam remont w sypialce. A potem na drugi dzień się rozchorowałam jak już nie dało się przerwać tego całego bałaganu. Potem jeszcze zaczęła chorować córcia moja i reszta rodziny. 
Mało brakło a choinki by nie było;(
Tak więc koniec roku u mnie na wariackich papierach, ale z ukończonym remontem sypialki;)))) Ale zdjęcia innym razem i sypialki i choinki.

Tak sobie myślałam co tu wymyślić na 2014 i tak wygląda lista moja:

1. Nauczyć się ozdabiać torty masą plastyczną



2. Opanować szydełko 


3. Mieć więcej czasu na książki, które czekają w kolejce


4. Mam kilka pomysłów na podwórko;)



6. Wymarzone wakacje


7. Mam plik pełen pomysłów robótkowych do zrealizowania


8. Mam spodenki które chciałabym wciągnąć na tyłek:)


9. I w związku z tym muszę ćwiczyć więcej


10. Porządek w ubraniach. Czas się pożegnać z połową... 


11. A na koniec remont salonu i u córci małe zmiany


No... - u mnie lista wygląda tak...
Mam nadzieję i życzę sobie jej realizacji;
Pozdrawiam Iza
P.S. I mam jeszcze jedno marzenie ale to takie cichutkie....


6 komentarzy:

  1. No to teraz na koniec roku musisz robić podsumowanie :D Super lista, ja co roku opracowywuję nową i rozliczam się z tego dlaczego mi się to udało, a dlaczego czegoś nie osiągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę spełnienia jak największej ilości noworocznych planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca lista. Życzę dobrego 2014 Roku i spełnienia wszystkich postanowień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji !!!
    A tak na marginesie to wypisz, wymaluj moja lista planów na 2014 ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, ha trzymam kciuki!
    Dziwnie znajome postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń