piątek, 3 października 2014

Chusta do zadań specjalnych:)

Dziękuję na początku za życzenia i wpisy:)))

A dzisiaj chwalę się Wam chustą, która będzie miała ważną rolę:)
Będzie gadżetem do zdjęć dzieciątek malutkich i troszkę większych.
Mam jeszcze prawie dwa motki tej lila włóczki więc do kompletu jeszcze coś dorobię:)
Moja pistacjowa chusta już miała swoje 5 minut w sesji z bliźniakami:))) 
Jak macie ochotę możecie zajrzeć polecam stronę mojej przyjaciółki Oli.
Jestem tam też i ja wakacyjnie i moja córcia biedronka i kapitan w sukience w kratę;)
A teraz fotki chusty 








Pozdrawiam Was mocno i udanego weekendu życzę:))))

6 komentarzy:

  1. Fajny kolorek. Ślicznie wygląda.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta i do tego będzie pełniła zaszczytną rolę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta w pięknym kolorze, musi być taka skoro wyznaczono ją do zadań specjalnych! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! świetne zdjęcia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromnie podoba mi się wzór :)
    czy moglabym poproaiś o przeslanie na maila: agusia.jagna@gmail.com ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna chusta i widać cieplutka!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń